belastingaangifte 2015

belastingaangifte

De komende periode staat weer in het teken van belastingaangifte doen. De Vlieger Administraties verzorgt voor zijn klanten de aangifte inkomstenbelasting. De basis van deze aangifte bestaat uit veel documenten die door een aantal organisaties, werkgevers, uitkeringsverstrekker verzonden worden. Om u hierbij te helpen hebben wij voor u weer een handige checklist 2015. Tenzij wij voor de eerste keer aangifte voor u doen, hoeven de persoonlijke gegevens niet ingevuld te worden.

U kunt bij ons de diverse documenten op papier inleveren, maar handiger is aanlevering via dropbox. Heeft u met ons nog geen gedeelde dropbox map, neem contact op via dennis@dvadministraties.nl of 0852735974.

Download handige checklist hier

Meer nieuws

Waarom is een boekhouder belangrijk

Waarom is een een boekhouder belangrijk?

Lees verder
Wanneer is het verstandig zelf de boekhouding te doen

Wanneer is het verstandig zelf de boekhouding te doen?

Lees verder
Online boekhouden

Zeven voordelen van online boekhouden

Lees verder
Auto zakelijk of prive

Koop je jouw auto zakelijk of privé?

Lees verder
Aftrekposten

Welke aftrekposten heeft een zzp’er?

Lees verder

Ervaringen


"Ik heb zelf weinig verstand van administratie en boekhouding. De Vlieger Administraties heeft me helder uitgelegd wat ze hebben gedaan en me snel en professioneel geholpen."

Michael de Groot Freelance Webdesigner

"De Vlieger Administraties heeft orde in mijn boekhoudchaos geschapen. Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden en secuur werk geleverd."

Roy de Groot Kunstenaar

Gratis adviesgesprek

Door onze doeltreffende werkwijze en ervaring zijn wij in staat om de kosten voor u laag te houden. Neem contact met ons op voor een gratis advies gesprek.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.