De boekhouding efficiënt en volledig uitbesteed!

Uw voordelen

  • Online factureren
  • Bonnetjes makkelijk via de app of email
  • Up-to-date online rapportage
  • Persoonlijk contact via mail, telefoon, whatsapp of face-2-face
  • Scherp tarief vanaf € 49,- per maand

Kennismaking & voorstel op maat

Wij maken graag persoonlijk kennis en doen dan een passend voorstel. Tijdens een kennismakingsgesprek kijken we naar jouw situatie en wensen. We maken een plan voor de ideale inrichting van jouw (online) administratie. Je krijgt van ons een overzichtelijk voorstel op maat. Na akkoord gaan we aan de slag om de administratie in te richten.

Zodra de administratie volledig is ingericht maken we een afspraak voor uitleg en training van onze software en lopen we samen alle stappen in de administratie door.

Waar bestaat onze online boekhouding uit?

Inkomsten

Het facturatieproces loopt bij ons soepel en simpel. Wij maken een factuurtemplate voor je aan met je eigen logo. In je online administratie kun je zelf eenvoudig en supersnel facturen maken. Je doet dit door een opdrachtgever te selecteren, je product of dienst te selecteren en het geleverde aantal in te vullen. Je verstuurt de facturen direct vanuit het programma naar je opdrachtgevers. Wanneer de betaling op je gekoppelde bankrekening binnenkomt wordt deze automatisch gematcht. Je factuur komt vervolgens op ‘betaald’ te staan. Hoewel het programma eigenlijk geen uitleg behoeft, bieden we je een korte training aan. Tijdens deze training laten we je alle ins- en outs van het factuurprogramma zien.

Uitgaven

Je kunt alle inkoopfacturen eenvoudig naar jouw eigen administratie mailen. Je ontvangt ook toegang tot een app op je mobiele telefoon. Met deze app kun je alle bonnetjes en facturen fotograferen en zo direct aanleveren in jouw eigen administratie. Het programma leest de bonnetjes en facturen in en koppelt deze aan de bijbehorende afschrijving op je bankrekening. Meer hoef je niet te doen! Wij doen de rest. Je kunt de inkoopfacturen en bonnetjes altijd eenvoudig terugvinden in je eigen cloud omgeving. 

Inzicht in de cijfers

Je hebt realtime inzicht in je inkomsten en uitgaven. Je kunt altijd, zelfs in het lopende jaar, je online jaarrekening zien. Met de inzage tot deze actuele cijfers heb je inzicht in je vermogen en resultaten op elk moment van het boekjaar. Zo heb je een goed overzicht in de uitgaven en kun je nog beter de juiste financiële beslissingen nemen. Wij kunnen je, op basis van deze actuele rapportage, ook optimaal adviseren over fiscale regelingen en belastingvoordelen

Na afloop van het jaar maken we een jaarrekening. Je kunt deze online inzien en goedkeuren. Ook kun je deze downloaden als externe partijen hierom vragen. BV’s kunnen de jaarrekening met een druk op de knop publiceren bij de Kamer van Koophandel.

Eén digitaal portaal

Via één digitale webpagina heb je toegang tot alle online programma’s waar wij mee werken. Zo heb je alles overzichtelijk bij elkaar van de verkoopfacturen, de online rapportages, je online kasboek tot eventuele andere online programma’s die je zelf gebruikt.

Belastingaangiften

De Vlieger Administraties kan alle belastingaangiften voor je verzorgen. Wij stellen iedere maand, kwartaal en jaarlijks de aangiftes vanuit de boekhouding op. Dit betreft de BTW-aangiftes en de loonheffingen tijdens het lopende jaar en de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting over het afgeronde jaar.

Wij verzorgen je belastingaangiften altijd tijdig. Jij zorgt dat alle verkoopfacturen, bonnetjes en inkoopfacturen in de administratie staan. Voor de inkomstenbelasting of venootschapsbelasting ontvang je een overzicht van de documenten die wij nodig hebben. Je levert deze documenten aan en wij zorgen daarna voor de rest. We komen eventueel nog bij je terug als we vragen hebben of als er documenten ontbreken. Uiteraard bespreken we de inkomsten- en vennootschapsbelasting aangiften. Pas na jouw akkoord versturen we deze naar de belastingdienst.

Fiscaal en financieel advies

Je kunt ook bij ons terecht voor fiscaal en financieel advies. Je kunt ons gericht om advies vragen, bijvoorbeeld om je bij te staan bij een eventuele aanvraag bij kredietverstrekkers of bij plannen voor het doen van investeringen. Afhankelijk van de complexiteit van de vraag ontvang je zo snel mogelijk een antwoord via de email, telefoon of juist in een persoonlijk gesprek.

Daarnaast geven we je ongevraagd advies als ons zaken opvallen. Op basis van de cijfers geven we je advies over beslissingen die je in de toekomst wilt nemen, over hoe je de boekhouding nog efficiënter kunt maken of hoe je je bedrijf financieel (nog) gezonder kunt maken.

Ervaringen


"Ik heb zelf weinig verstand van administratie en boekhouding. De Vlieger Administraties heeft me helder uitgelegd wat ze hebben gedaan en me snel en professioneel geholpen."

Michael de Groot Freelance Webdesigner

"De Vlieger Administraties heeft orde in mijn boekhoudchaos geschapen. Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden en secuur werk geleverd."

Roy de Groot Kunstenaar

Gratis adviesgesprek

Door onze doeltreffende werkwijze en ervaring zijn wij in staat om de kosten voor u laag te houden. Neem contact met ons op voor een gratis advies gesprek.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.