Belastingaangifte

belastingdienst

De belastingaangifte staat weer voor de deur. Uiteraard kunt u uw belastingaangifte door ons vakkundig laten verzorgen. Laat uw gegevens achter op het formulier aan de rechterzijde en wij nemen direct contact met u op.

Vind u het lastig om alle juiste gegevens bij elkaar te zoeken? Wij bieden een checklist aan van de meest voorkomende documenten die nodig zijn om de aangifte op te stellen. Klik op de volgende link: Aan-te-leveren-documenten-IB-2016

Hoe gaat het in zijn werk?

1. U kunt via de site een bericht sturen, wij nemen contact met u op voor een intake. Ben u reeds klant van ons, dan kunt u deze stap overslaan.
2. De documenten levert u bij ons, bij voorkeur digitaal of per email aan. U kunt bovenstaande checklist hiervoor gebruiken. Klik hiervoor op de bovenstaande vetgedrukte link. Heeft u hulp nodig bij het verzamelen van de gegevens, neem contact met ons op.
3. Als extra controle vragen wij via de belastingdienst uw voor ingevulde gegevens op. De belastingdienst stuurt u binnen 2 weken een machtigingscode. Wij verzoeken u deze code zo snel mogelijk aan ons door te sturen. Ook kunt u zelf de voor ingevulde gegevens downloaden bij de belastingdienst aan ons verstrekken.
4. Na verwerking van de documenten sturen wij u het aangifte rapport. Wanneer u akkoord bent versturen wij de aangifte naar de belastingdienst. Dit gaat via ons PKI overheidscertificaat, dus wij hebben uw digid niet nodig.

Indien u gebruik maakt van onze dienstverlening vragen wij de Belastingdienst kopieën van uw belastingaanslagen aan ons te versturen, zodat wij altijd controle kunnen houden of de opgelegde aanslagen overeenstemmen met de aangifte. De belastingdienst stuurt u hierover een brief ter informatie. Mocht u dit stop willen zetten kunt u dit altijd aangeven bij de belastingdienst door de ontvangen brief terug te sturen.

Als de aangifte u nu nog niet uitkomt kunnen wij uitstel van de aangifte voor u aanvragen bij de belastingdienst.

Ervaringen


"Ik heb zelf weinig verstand van administratie en boekhouding. De Vlieger Administraties heeft me helder uitgelegd wat ze hebben gedaan en me snel en professioneel geholpen."

Michael de Groot Freelance Webdesigner

"De Vlieger Administraties heeft orde in mijn boekhoudchaos geschapen. Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden en secuur werk geleverd."

Roy de Groot Kunstenaar

Gratis adviesgesprek

Door onze doeltreffende werkwijze en ervaring zijn wij in staat om de kosten voor u laag te houden. Neem contact met ons op voor een gratis advies gesprek.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.